Mobilabonnement til iPhone X, 11 og 12

Når du skal finde et mobilabonnement til din nye iPhone X, 11 og 12 er det afgørende du får undersøgt markedet grundigt. Kun derved kan du være sikker på at vælge den rigtige løsning. Vi gør det nemt at sammenligne abonnementer, så du hurtigt kan finde et billigt mobilabonnement til din iPhone.

Sammenlign mobiludbyderne og deres løsninger med hinanden, så du ender med den bedste løsning ud fra dine behov og aktuelle mobilforbrug.

Find billigt mobilabonnement til iPhone

Du kan bruge vores sorteringsfunktion så visning præcis matcher, det du ønsker.

 

Få klarlagt dit mobilforbrug, inden du vælger

Når du skal vælge mobilabonnement til din iPhone, er det første du bør gøre, at få klarlagt dit aktuelle mobilforbrug. Det har meget at sige, om du skal bruge 5 eller 10 timers tale, 10 eller 30 GB data. 

Undersøgelser og statistikker viser, at alt for mange danskere har et mobilabonnement der inkluderer mere end de behøver. Taler du mere end 10 timer om måneden? Bruger du mere end 20 GB om måneden? Alle forbrugsmønstre er forskellige, men for mange vil ovenstående faktisk være rigeligt. 

Det kan være tillokkende at gå efter fri tale eller 30-50 GB data, men der er ingen grund til at betale de ekstra penge, medmindre du bruger det hele. 

Undgå at betale for mere end du bruger

Du kan se dit historiske mobilforbrug hos dit nuværende teleselskab, hvorved du kan få et godt indblik i dit eget forbrugsmønster. Ud fra det, kan du bedre vælge det rette mobilabonnement til din smartphone. 

Det tager ikke lang tid at tjekke og vil sikre, at du ikke betaler for mere end du bruger. 

Sidst skal det nævnes, at der er væsentlige prisforskelle på de forskellige teleselskaber. Du kan derfor ligeledes spare mange penge, ved at vælge den billigste mobilpakke, hvor dine behov er opfyldt. Oister og CBB Mobil er to af de mest prisførende på det danske marked. Ønsker du et abonnement med streaming som Netflix, Viaplay og HBO inkluderet, er Telmore blandt de førende. Telmore har for nyligt indgået et samarbejde med Netflix, så du ligeledes kan få det inkluderet i mobilløsningen.

God jagt efter dit nye mobilabonnement.

Få overblik og udvælg den rette abonnementstype

Der er ikke nogle bestemte abonnementer til de forskellige iPhones. Selvom du har en iPhone fra Apple, uanset om det er 7’eren 8’eren eller 11’eren, så kan du vælge det mobilabonnement du har lyst til. Det skal du gøre ud fra behovet til taletid, data og musikønsker. Det gør ingen forskel om abonnementet er til en iPhone 11, iPhone X eller en helt tredje version.

At købe iPhone via mobilselskabet

Det kan være en fordel at købe sin iPhone via sit mobilselskab, da det kan give en muligheden for at købe den på afbetaling. Hvis dette er tilfældet så vil du oftest binde dig for en periode på 6 eller 12 måneder. Omvendt vil dine samlede omkostninger blive langt lavere.

Hvis du allerede har en iPhone og du skal ud at vælge mobilabonnement, så vil vi anbefale en pakke med en stor mængde data. iPhone benytter nemlig internettet til brugen af de mange apps du har installeret. Så dit samlede dataforbrug løber hurtigt op. Både brugen af dem og dine downloads kræver data. Det samme er tilfældet hvis du kan lide at surfe eller se videoer på mobilen.

Internettets udvikling er dog med til at gøre flere og flere hverdagsting virtuelle, og kommunikation er helt klart et af stederne. Skype, Messenger og Facetime er bare tre eksempler på dette. Så hvis du vil spare på mængde data eller hvis du er løbet tør, kan de være et godt alternativ.

Den nye iPhone 11

Den nye iPhone 11 er kommet på markedet og findes både som standard, PRO og SE model. Få et godt indblik i dens fordele, egenskaber og muligheder i denne anmeldelse:

iPhone 11 vs. 12

Er du i tvivl om du skal vælge en iPhone 11 eller 12? Det er en overvejelse mange danskere gør sig og det kan være vanskeligt at vælge. Skal man ofre de ekstra penge på den nyeste model, eller kan man nøjes med mindre. 

Der er særligt sket en forbedring af kamerakvaliteten i den nye iPhone 12. I denne video kan du få et godt indtryk af forskellene, hvilket forhåbentlig kan hjælpe dig med at vælge. 

 

Kundeservice

Lad os hjælpe

FINDINO har hjulpet +5.000 danske forbrugere med at finde de bedste priser og de bedste udbydere siden 2015.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så er du meget velkommen til at kontakte os.

E-mail

Telefon

Adresse

Hindegade 6
1303 København

Åbningstider

Mandag – Fredag:
9:00 – 17:00